Programatik - Dijital Medya Satın Alma
Programatik reklam, dijital reklam alanlarının fiyatlandırılması ve satın alınmasında yazılım kullanılmasının genel ismi. Dijital reklamcılıkta hata riskini minimuma indirirken operasyonel anlamda verim sağlayan etkin bir yöntem. Medya satın alma dünyasında devrim niteliği taşıyan programatik teknolojisi, reklamvereni memnun ediyor, çünkü kampanyalarını optimal fiyatla hedeflere ulaştırıyor. Medya ajanslarını memnun ediyor çünkü stratejiye kafa yormaları için medya uzmanlarına zaman bırakıyor. Yayıncıyı da memnun ediyor, çünkü daha önce kullanıcıyla buluşamayan reklam gösterimleri de uygun maliyetli bir yolla satılıyor.
Her KPI'a uygun olacak şekilde özelleştirilmiş dijital medya satın alma stratejileriyle başarılı kampanyalar yönetme, detaylı raporlama seçeneklerimizle tüm etkileşimleri şeffaf şekilde takip edebilme imkanı sunuyoruz.
Türkiye’de konumlandırdığı sunucular ile markalar için data güvenliği, yurtdışına data çıkışını engelleme
200+ ülkede reklam yapma imkanı
Programattik SSP dahil 100+SSP ile entegre çalışma ,Gelişmiş algoritma, artırılmış yapay zeka öğrenimi , kişiselleştirilebilir teknoloji,Yerli DSP ve SSP ile stopaj vergisi avantajı,Uzman ekiple kampanya yönetimi ve/ veya Self Servis hizmeti imkanı
Programatik Nedir?
Programattik, Türkiye’nin en önemli kuruluşlarından Türk Telekom‘a ait, altyapısı Türk Telekom’da bulunan ve geliştirilmesi Türk Telekom tarafından yapılan dijital reklam alt yapısıdır.
Videolu anlatım için lütfen tıklayınız
Premium Network
Tüm medya platformlarında gösterim olanağı sağlıyoruz.





























